Respekt ke stáří a životnímu příběhu klientek a klientů, o které se v Domově pro seniory Pohoda Netolice staráme, je nepostradatelnou součástí naší práce.
Jsme přesvědčeni, že si zaslouží podporu, pomoc či péči, pakliže ji potřebují. Proto je naším posláním být jim nápomocni, pokud se nemohou zčásti či zcela podílet na péči o sebe sama. Činíme tak prostřednictvím kvalitních sociálních služeb, které poskytujeme se zájmem podílet se na osobní spokojenosti a kvalitě života našich klientek a klientů v období nemoci, stáří nebo jiné nepříznivé sociální situace.
Víme, že jsou pro ně nejdůležitější především dobré vztahy s rodinou a jejich osobní autonomie. Proto jsme partnery nejen těm, kterým poskytujeme pečovatelskou službu nebo žijí v domově pro seniory, ale i jejich rodinám a blízkým osobám. V Domově utváříme takové zázemí, které klientkám a klientům co nejvíce nahrazuje domácí prostředí, ve kterém se cítí dobře.
Je pro nás důležité být součástí místní občanské společnosti a být dobrým zaměstnavatelem. Řídíme se Etickým kodexem zaměstnanců Domova pro seniory Pohoda a držíme se motta: V pohodě v Pohodě.
Domov pro seniory Pohoda v Netolicích zpracovává osobní, citlivé a jiné údaje svých klientů a zaměstnanců dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679. Zpracování těchto údajů se týká obou registrovaných služeb, tedy Domova pro seniory Pohoda a Terénní pečovatelské služby. Osobní údaje jsou Domovem pro seniory Pohoda zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a po dobu nezbytně nutnou.
Základní údaje je klient povinen uvést. Poskytnutí základních údajů klientem a jejich zpracovávání Domovem pro seniory Pohoda je podmínkou pro zpracování služeb.
Oprávnění získávat osobní údaje dává poskytovatelům sociálních služeb zákon č. 108/2006 Sb. v platném znění, který stanovuje povinnost uzavírat s klienty písemnou smlouvu o poskytování sociální služby. Na základě zvláštní smlouvy je poskytovatel oprávněn poskytovat zdravotní služby v souladu se zákonem č. 372/2011 Sb. o zdravotních službách a zákona č. 98/2012 Sb. o zdravotnické dokumentaci. Domov pro seniory Pohoda shromažďuje pouze údaje nezbytné pro poskytování kvalitních a odborných služeb. Shromažďujeme osobní údaje v rozsahu nezbytném pro poskytnutí a vykázání zdravotní péče, přičemž rozsah shromažďovaných osobních údajů vyplývá z platné právní úpravy. Osobní údaje shromažďujeme a používáme výhradně v souvislosti s poskytováním sociální služby a zdravotní péče. Pracovníci mají k údajům takový přístup, aby je mohli efektivně využívat, a jsou poučeni o pravidlech zacházení s osobními a citlivými údaji klientů, která jsou povinni dodržovat. Každý pracovník má povinnost zachovávat mlčenlivost. Poskytovatel má zaveden takový systém, aby údaje shromažďované o klientech (v písemné i elektronické formě) nemohly být zneužity. Klient má možnost kdykoli do svého osobního spisu nahlédnout a nechat si z něj pořídit kopie.
Uvedené údaje jsou uchovány po dobu poskytování sociální služby nebo do odvolání daného souhlasu. Po ukončení poskytování sociální služby jsou údaje uchovány dle spisového a skartačního řádu Domova pro seniory Pohoda.
Klient Domova pro seniory Pohoda má právo:
Vstupy do areálu Domova pro seniory Pohoda jsou z důvodu ochrany osob a majetku sledovány kamerovým systémem. Snímané prostory jsou zřetelně označeny piktogramem. Vstupem do Domova pro seniory Pohoda berou všechny osoby na vědomí, že jejich pohyb může být monitorován.
Svátek má Lucie
Zítra má svátek Lýdie